Monday, May 9, 2011

AKU....

A.K.U, yg pasti hubbyku x suka aku membahasakan diri dengan istilah ini. Tp payah juga bila org selatan mcm kita dikatakan gemar menggunakan AKU sebagai istilah ganti diri. Bg mereka org Utara, istilah ini di anggap kurang santun dan agak kasar. Tp nak buat camana erk?? Bukannya menjadi kebiasaan aku, tp kadang2 isitilah ini terpacul dr mulut secara tidak sengaja. Sebenarnya bila ku amati hubbyku pun kadang2 mengunakan istilah ini bila berbual dgn adik beradiknya di utara...xpelah pulak kan... Bila ditegur dia kata xdelah pulak... xpe nanti bila dia gunakan istilah itu aku rakam...ugutku hihi

Entahlah itulah beza kami, dah jodoh utara n selatan! nak buat camana. Insyallah an cubalah perbaiki mana yg boleh ya....... apapun "Yobu nomu saranghe......"

No comments:

Post a Comment